2026-05-07 - Sæsonstart på Hobro havn

2026-05-07 – Sæsonstart på Hobro havn

Sæsonstarten på Hobro havn var et tilløbsstykke med masser af biler, motorcykler og knallerter. Ole Rask Nielsen fortalte mig, at han havde talt 127 biler på et tidspunkt, så det var jo en flot sæsonstart. Jeg havde pakket vores lille klubstand med i Multiplaen, og ville se, om der kunne sælges lidt medlemsskaber. Det var tilsyneladende en god ide. Det var der hele 9 personer, der bed på, så velkommen til jer. Jeg håber I får glæde af medlemskabet her i Aalestrup Classic Bil & MC Klub. Et af vores nye medlemmer, Jørgen Vestergaard Nielsen, blev medlem med en elbil. Jørgen er den lykkelige ejer af en Mini El, eller Ellert, som den også hedder, fra 1987. Hvilken gruppe den skal køre med i bliver spændende at se, men han kan vel følge med Veloerne.

Henrik Bygholm