2026-05-06 – 50cc Køretur fra Hornum
Lars Holm og Allan Bandholst havde inviteret til knallerttur med start hos Allan i Hornum. Vejret var flot, og hele 32 knallerter var mødt op til start. Det var dog en problematisk opstart, for inden for de første 3-4 km, måtte to knallerter opgive, og vende om. Dernæst var der to, der lige stødte lidt sammen, men heldigvis var der ingen af dem, der væltede, kun et blinklysglas måtte lade livet. Der var en kort pause ved broen over Vildsted sø, og i Vildsted ventede Kristine og Britta med kaffe og brød. Det trængte vi også til, så mange tak for det. Efter vi var blevet forkælet, gik turen retur til Hornum. Tak for en dejlig knallertaften, og tak for den gode forplejning.
Henrik Bygholm



