2026-04-18 - Stumpemarked i Aars

2026-04-18 – Stumpemarked i Aars

Som altid, så har Aalestrup Classic en stor stand til stumpemarkedet i Aars. Vi har hele den ene endevæg. Det lyder måske lidt voldsomt, men med alle de gæster vi har i løbet af dagen, skal der være en del bordplads, og lidt udstilling skal vi jo også have med. Hanne Lund hjalp til med kaffen, og hun mente, at der blev drukket tæt på 30 liter kaffe! Vi havde fokus på Opel denne gang. Hans Ole Aarup havde hans Opel GT med, og John Lund havde hans Opel Manta A med. Stig Toft Jensen havde hans Opel Kadett med. Tak for hjælpen med standen, kaffen og udstilling af køretøjer. Også en stor tak til vores gæster, medlemmer som ikke medlemmer. Hyggeligt at se, hvordan I hyggede jer.

Henrik Bygholm