2026-04-15 – Scooter tur fra Mejlby
Tommy Jensen havde inviteret til årets første scootertur med start i Mejlby. Vi var 7 glade gutter, der mødte forventningsfulde op til turen. Tommy havde både sørget for et flot vejr til turen, og havde også fundet en flot rute til os. Vi holdt spisepause ved Madum sø i flot solskin. På vej tilbage mod Mejlby, kunne vi ved flere lejligheder konstatere, at Rebild kommune tilsyneladende har brugt hele asfaltkontoen på snerydning. Der var utrolig mange huller i vejene, og nogle af dem, var på størrelse med en mindre grusgrav! Vi undgik heldigvis de fleste huller, og vi nåede alle hele frem til kaffe og kage i Tommys opvarmede garage. Jeg tror kun, det var Benno, der fik ram på de fleste huller. Tak til Tommy for en flot tur, og tak til I andre for godt selskab.
Henrik Bygholm


