2026-04-01 – 50cc Opstartstur
Når de første forårstegn viser sig, så kribler det virkelig for at få knallerterne ud. Nogle gange er jeg lidt tidlig på den, men det klares med noget polarudstyr. I år var opstartsturen allerede den 1. april, så det var lidt småkøligt, men vejret var rigtig godt til årstiden. Lars Holm Jensen og Allan Bandholst Jensen, havde inviteret til årets første knallerttur med start ved klubhuset. I programmet stod der en køretur på ca. 35 km, og efterfølgende boller og varm kakao i klubhuset. Det var helt perfekt, så ikke mindre end 30 glade og godt påklædte knallerister, mødte op til årets første klubtur. Stemningen var i top fra start, og det var tydelig, at det var godt at mødes på knallerterne igen efter en lang vinter. Turen gik som sædvanlig ad små og snoede veje i området, og alle nåede turen rundt uden nedbrud. Som lovet, så stod den på boller og varm kakao i et varmt klubhus, og som en ekstra overraskelse, så havde Pia Ræbild en stak lækre kager med til os. Det trængte vi (som altid) virkelig til. Tak til Lars og Allan for turen, og alle I andre for den sædvanlige gode stemning. Særlig velkommen til jer nye, der vovede pelsen, og deltog for første gang. Jeg håber ikke I blev skræmt helt væk.
Henrik Bygholm



