2026-03-04 - Klubaften - Convoy

2026-03-04 – Klubaften – Convoy

Onsdag den 4. Marts var der filmen Convoy på programmet. Det var egentlig planlagt, at den skulle have været på programmet til klubaftenen den 7. Januar, men den blev aflyst på grund af snevejret. Der var flot fremmøde med omkring 40 – 45 personer. Aftenen startede med at Lene fortalte at hun havde købt lidt slik til os, som vi kunne hygge os med under filmen. Så gik der ikke længe, inden folk stod i kø, for at blive forsynet fra en store skål med slik. Inden filmen startede blev der vist reklamer, på samme måde, som i en rigtig biograf. Det var dog skuffende, at det udelukkende var knallertreklamer, der blev vist. Jeg ved godt, at filmen blev vist på en knallertklubaften, men alle klubaftener er jo for alle, så man kunne godt have valgt reklamerne lidt mere bredt, så der var noget til alle. Herefter gik filmen igang, og inden længe var lastbiljagten godt i gang på lærredet. Da vi havde set ca en times tid, var der pause, og i pausen blev der serveret røde pølser og Cocio.
Da pølserne var blevet indtaget, og alle var klar, fortsatte filmen igen. Efter filmen kunne man snakke lidt eller tage hjem.

Kenneth Kristensen